Dressoirs of relaxfauteuil? Zitmaxx Wonen natuurlijk!

13-07-2013 12:46

Dit wil ik toch even kwijt. Vorige week zag ik bij thuiskomst van mijn werk bij de buren voor de deur een wagen staan van Zitmaxx Wonen. Mijn vrouw is niet nieuwsgierig, maar wil wel graag alles weten. Daarom ging mijn vrouw de volgende dag meteen even langs bij de buren voor een gezellig kopje koffie. Kon zij tegelijkertijd te weten komen wat de buren nieuw hebben gekocht. Het bleek een relaxfauteuil te zijn. Ze had er in gezeten en was er weg van. Ze zat daar zo ontspannen in en kwam helemaal tot rust. Ik had niet de indruk dat zij mijn grapje kon waarderen, toen ik zei dat zij dus voortaan haar avonden bij de buren door kon brengen. Maar goed, ik ben ook maar een kijkje gaan nemen bij de buren. Ik moet zeggen dat de fauteuil inderdaad heel prettig aan voelde. Maar je vraagt je erbij af, waar de buren zo spontaan het geld vandaan haalden. In gesprek met de buurman vertelde ik dat wij op zoek waren naar een niet al te duur dressoir. Meteen kreeg ik te horen dat ik dan ook eens een kijkje moest nemen bij Zitmaxx in Ter Aar. Daar hadden zij de stoel ook gekocht en zij hadden in de showroom diverse dressoirs zien staan. Uitgebreid werd ik op de hoogte gebracht van hun bezoek aan de showroom. Het blijkt dat Zitmaxx Wonen in Ter Aar een mega grote woonwinkel heeft. Thuisgekomen zeiden mijn vrouw en ik tegen elkaar dat zij gemakkelijk kletsen hadden. Zij hadden zeker een prijs in een loterij gewonnen. Toen ben ik eens op het internet gaan zoeken. De website van Zitmaxx Wonen was gauw gevonden. Met verbazing heb ik de website bekeken. Wat een groot assortiment. Natuurlijk even gekeken wat een relaxfauteuil kost. Nu begreep ik ook dat ze het hebben kunnen kopen. Wat een lage prijs. Ik ben gaan kijken naar dressoirs. En ik vond wat ik zocht. En ook dit dressoir was uitermate goedkoop. Via de webshop heb ik daarom via mijn bestelling gedaan. Elk moment kan het dressoir gebracht worden. Een geheel kosteloos. Zitmaxx Wonen, een naam om te onthouden.