Op zoek naar tv meubels of een vitrine kast? Geen woonboulevards maar Zitmaxx Wonen!

23-04-2013 14:28

 

Graag wil ik jullie de perikelen die zich de afgelopen dagen hier afspeelden niet onthouden. Dit vooral omdat wij als mannen het van elkaars steun moeten hebben. Alles ter lering en vermaak zullen we maar zeggen. Hoe het allemaal is gegaan. Woonboulevards bezoeken een van mijn grootste hobby’s zoals jullie al weten. We hebben een nieuwe televisie gekocht en die wil mijn vrouw in een kast hebben. Dus het kijken naar diverse tv meubels was begonnen. Loop je één van de vele meubelzaken binnen, ziet ze ook nog eens een vitrine kast. Dan weten jullie hoe het verder gaat. Ze wil die dan ook hebben. Ik heb haar nog geprobeerd uit te leggen dat qua kosten wij beter in een speelgoedzaak konden kijken, want die meubels op schaal vallen tenminste binnen ons budget. Er zijn echter van die dagen dat humor en mijn vrouw niet samen gaan en dit was zo’n dag. Jullie kennen het wel, die opmerking zoals “als ik iets vraag kan het nooit, maar als jij iets wilt kan het wel”. Op weg naar weer een andere woonboulevard bedacht ik opeens dat ik een vriend ooit heb horen praten over de meubelzaak Zitmaxx Wonen in Ter Aar. Zonder iets tegen mijn vrouw te zeggen ben ik daarheen gereden. Toen we het plaatsje binnen reden keek ze mij al vreemd aan, op de manier van wat moeten wij hier? Voor de deur van Zitmaxx Wonen zei ik tegen haar dat het afgelopen was met het bezoeken van allerlei woonboulevards. In deze woonwinkel moest ze maar eens kijken. Ze keek haar ogen uit. Uit het aanbod tv meubels koos ze het model dat ze elders tevergeefs had gezocht. Het bleek ook nog eens laag in prijs te zijn. Daarom maakte ik van de gelegenheid gebruik, om de woordenwisselingen eerder die dag goed te maken door haar te zeggen dat ze hier ook maar meteen haar vitrine kast kon uitzoeken. Kortom mannen. Maak van de nood een deugd. Door te kopen bij Zitmaxx Wonen spaarde ik behoorlijk geld uit en mijn vrouw is weer vrolijk en tevreden.