Uw eiken kast koopt u bij Zitmaxx, ook het adres voor kopen van meubels online

17-04-2013 12:37

 

Een paar weken geleden is mijn eiken kast tijdens de verhuizing kapot gegaan. Het was ook stom van die verhuizers om de klep van hun wagen niet goed dicht te doen. Ik heb nu bericht van de verzekering gehad dat de schade volledig wordt vergoed. Wel fijn dat geld, maar hoe vind ik een andere eiken kast die net zo bij mijn interieur past als de vorige? Door te zoeken op het internet kwam ik kwam terecht bij de meubelzaak Zitmaxx Wonen in Ter Aar. De website wekte direct vertrouwen en ik besloot eens te kijken wat voor assortiment ze hebben. Een ik kan je verzekeren dat het groot is. En ook de prijzen liggen laag. Nu kan je altijd in de auto stappen en naar Ter Aar rijden, maar ik heb daar weinig tijd voor. Het internet is dan echt een uitkomst. Bij Zitmaxx Wonen zijn de mogelijkheden dat je of naar de zaak gaat en daar meubels bekijkt en koopt, of je koopt je meubels online. De eerste optie was in mijn geval niet handig en bij de tweede mogelijkheid ben je soms wat huiverig. Krijg je wel wat je denkt gekocht te hebben. Op de zaak heb ik gevraagd aan collega’s die wel vaker via het internet wat hebben gekocht of zij ervaring hebben met Zitmaxx Wonen. Het bleek dat twee collega’s er al eens online meubels gekocht hadden. Dit tot volle tevredenheid. Met de opgedane kennis ben ik weer naar de site gegaan van Zitmaxx Wonen. Via de website kun je gemakkelijk meubels online bestellen. Dit heb ik gedaan. Gisteren is de kast gebracht en net zoals mijn collega’s ben ik uitermate tevreden. Het is precies de kast die op hun website stond en ook de kast die ik wilde. Hij past perfect bij de rest van mijn interieur. Dus als u ooit meubels wilt kopen zonder allerlei zaken af te hoeven lopen, kan dat veilig online bij Zitmaxx Wonen.

Lees Meer:- https://meubels11.jouwweb.nl/meubels-online-bestellen